Contact us

Light Small Spot Text: Roin convallis dignissim

Kontakt os

Kirkekontoret er på første sal i Gilleleje Sognegård. Der er åbent mandag-fredag i tidsrummet fra kl. 9.00-13.00.

Vedrører din henvendelse en eller flere af nedenstående ting (praktiske oplysning), skal du skal henvende dig til kirkekontoret.

• barnedåb/voksendåb
  • konfirmation
  • vielse/kirkelig velsignelse
  • bisættelse/begravelse
  • medlemsskab

Grundet mange henvendelser kan det nogle dage være svært at få fat i kirkekontoret telefonisk. Derfor bedes du/I prøve igen eller send en e-mail. Vi vil besvare e-mails hurtigst muligt.

Email:  soeborg.sogn@km.dk

Brug SIKKER POST  hvis du skal sende personfølsomme informationer.
Ønsker du svar via e-mail bedes du tilføje din e-mail adresse i din sikkerpost besked.

Skal du aftale tid?

Vil du gerne bestille dato og tid til en  bisættelse/begravelse, vielse/velsignelse og dåb skal du skal henvende dig direkte til sognepræst Sarah Thorngreen Auken.

Email:  stau@km.dk

Anmeldelser m.m

Vedrører din henvendelse en eller flere af nedenstående ting, skal du/I anmelde det på borger.dk med brug af MitID:

• attester
  • omsorgs- & ansvarserklæring
  • navngivning
  • navneændring
  • anmeldelse of dødsfald

Send os en mail

Åbningstider for Søborg Kirke

Mandag Lukket

Tirsdag 08:00 - 16:00